مدیریت بازاریابی واهداف آن(شماره 10)
مدیریت بازاریابی :
عبارت است از تجزیه و تحلیل فرصتها،برنامه ریزی، به کارگیری،اجرا و کنترل برنامه ها با هدف ایجاد و حفظ مبادلات مطلوبیت بازارهای هدف به منظور نیل به اهداف سازمانی.
اهداف مدیریت بازاریابی عبارت است از:
1- به حداکثر رساندن سطح مصرف
2- به حد اکثر رساندن رضایت مصرف کننده
3- به حداکثر رساندن حق انتخاب
4- به حد اکثر رساندن کیفیت زندگی
+ نوشته شده در سه شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت 11:48 توسط شاهین ملکی
|