آشنایی با بازاریابی (شماره 1)
مقدمه :
*با پایان گرفتن جنگ سرد در دهه 1990نیاز به آزاد شدن منابع و فزونی گرفتن نیاز به محصولات سرمایه اي براي ایجاد زیر ساخت هاي مناسب اقتصادي بازاریابی ضرورت پیدا نمود.
*در این دوران اروپاي غربی به ایجاد بازاري مشترك و اروپاي شرقی به صورت بازاري آماده براي محصولات غربی درآمد.
*از سوي دیگربدهیهاي خارجی بسیاري از کشورها را فلج کرد.
*این کشورها با وجود نیازمندي فراوان، با مشکل قدرت خرید روبرو شدند، ازاین رو کشورهاي پیشرفته براي کسب بازار به رقابت پرداختند.
*در این زمان استفاده از شیوه ها و فنون بازاریابی مورد توجه قرار گرفت.
+ نوشته شده در سه شنبه نهم اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت 10:8 توسط شاهین ملکی
|